In our new home

Första blogginlägget från lägenheten :D Vi har nu fått in det allra mesta men att få ordning på allt är en annan femma mohah. Hur som helst så är vi supernöjda med lägenheten och jag känner mig helt ärligt redan hemma trots att vi bara har bott här sedan i fredags eftermiddag. När allt kommit på plats så kommer det här att bli skitbra :D Igår var det fest hos Malin, en kombination av födelsedagsfirande och "avskedsfest" då hon åker till USA nästa helg. Usch vad jag kommer att saka henne! <3 Under kvällens gång var vi på B&B, tre hjärtan och Mårtensson. Det var hur skönt som helst att kunna promenera hem när festligheterna var slut istället för att behöva ta bussen som jag alltid annars behövt göra. I love living in town (a) 
 
Om några dagar är det ett år sedan vi var på Cypern, där bilderna är tagna.

Kommentarer
Postat av: sara

men vad sjutton! :O här kommer du och säger att du inte skriver blogg och är sämst på att uppdatera men vad är det jag ser, MASSA INLÄGG som jag helt har missat vavava. (!!!) hihi jättefina bilder på dig allihop bebo! :D <33 LOVE YOU!

Svar: hahahaha! ups (a) men inläggen har varit ganska lama måste du erkänna ;) tack bääbis :D love you more!!!<3
michaela carlsson

2012-09-13 @ 15:13:40
URL: http://justloveyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0