say my name

Igår hade jag och Jimmy inflyttningsfest och kvällen blev galet lyckad! Vi var 16 personer som förfestade tillsammans, det blev en jäkla massa dricka och skrattande - precis som det ska vara! Strax innan ett promenerade majoriteten av oss in till stan, det var meningen att vi skulle gå till Moon men då det var premiär där igår var det alldeles för lång kö för att orka stå i, så vi hamnade på Asian palace och Tre hjärta istället. Idag vaknade vi upp halv 2 och sen satte städningen igång, behövligt vill jag säga! Men lätt värt det haha. Nu ikväll köpte jag, Jimmy och Sara med oss bakismat från Donken hit, finns det något bättre än tjockismat dagen efter man festat? Tveksamt. Vi hade det hur mysigt som helst framför Solsidan och vi tittade även på bilderna från igår.. hahaha! Snygga vill jag lova. Här får ni ett smakprov. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

hahah, äntligen fick vi festa ihop och det slutade som vanligt med att vi trillade framlänges någonstans :D är det inte när jag sitter på din rygg så är det när vi försöker ta bilder i din och jimmys säng ;D älskar dig massor och tack för två underbara kvällar (: <3

2012-10-08 @ 06:12:06
URL: http://justloveyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0