Stockholm 2012


Pappa springer Stockholm maraton i 5 plusgrader och ösregn!


Duktig pappa snart i mål!


Firning av Sofia


Firning av Sofia


Firning av Sofia


Jimmy och pappa i gamla stan


Gamla stans smalaste gränd


Pappa, mamma och Jimmy i gamla stan


Gamla stan


Gamla stan


Utanför Slottet


Micke, Alexander, Jimmy och Micha på Bar 54


På väg till hotellet


Bus på väg till hotellet


Mysiga Zinkensdamm


Baby har shoppat skor


Valli på kinarestaurang


Jimmy på Kinarestaurang


Redo för kvällen


Jimmy i sin nya fina jacka


Räkmackor och vin på hotellet


Världens mysigaste varma choklad på ett fik i gamla stan


Mat från Saluhallen


Valli och Mela på bar 54


Har saknat dig!


Jag i ny jacka


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Kommer aldrig att glömma detta! det var helt underbart!.. sen att jag och robin sitter och ber tillsammans kan du ju försöka slå haha ;) <3

Svar: Inte jag heller hjärtat mitt! <3 ja det var det! :D hahaha, rätt rolig bild faktiskt ;) <3
michaela carlsson

2012-06-28 @ 13:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0