Den åttonde augusti 2012

Helt otroligt vad bra jag är på att skriva blogg numera?! Jag har varken haft tid eller någon vidare ork till att skriva, dessutom är det mestadels jobb som gäller just nu vilket kanske inte är jättekul att läsa om. Hihi. Kommer antagligen bli bättre på att uppdatera till hösten när skolan har satt igång igen :) för tillfället sitter jag hemma hos Jimmy och väntar på pizza, hungrig som en varg är jag! Ska bli gott minsann! :) imorgon är jag ledig och då ska jag bland annat ta mig till gymmet och känna mig duktig tillsammans med Malin. Det har inte blivit mycket träning på sistone :/ ännu en grej som måste bli bättre till hösten! ;) känner på mig att jag kommer att decka tidigt ikväll då jag är fruktansvärt trött idag! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0