Påsken

Tjolahopp! Här sitter jag (fortfarande iklädd pyjamas) och har inte en tanke på att byta om på hela dagen. Det är regnigt ute och det lockar mig inte alls att fixa i ordning mig för att hitta på något så idag stannar jag hemma och slappar i min pyjamas helt enkelt. Jag har trots allt fått något gjort idag - städat min garderob vilket verkligen behövdes då jag knappt kunde se vad som fanns där inne längre hihi. Måste säga att jag har haft en väldigt bra påsk :) Den började lite smått i torsdags då Johanna firade sin 25 årsdag med förfest hemma hos henne följt av utgång i stan. Hemma hos Johanna hade vi hur trevligt som helst men tyvärr blev det inte lika lyckat inne i stan då två av oss (jag och Johannas lillebror) inte fyllt 25 och därför inte blev insläppta på Bond. Men det löste sig ganska bra ändå eftersom Anna visade sig vara inne i stan på tre hjärtan så jag gick dit en stund innan Jimmy kom och hämtade mig. När vi vaknat på fredagen åt vi Påskmiddag som Jimmys mamma och pappa lagat, mums. Fick även ett påskägg av dem med godis i hihi, det var ett tag sedan jag fick ett sånt så jag blev asglad :D När jag framåt kvällen kom hem väntades det ännu mer god mat eftersom Robin och Sofia hade kommit på besök från Göteborg över helgen. Trodde jag skulle explodera när jag kränkt i mig allting. På kvällen stack jag hem till Emelie som äntligen kommit hem för att hälsa på och festade till det lite där. Fick även höra en väldigt spännande nyhet den kvällen! <3 I lördags hade vi några gäster här hemma på påskmiddag så då blev det ÄNNU mer mat .. haha måste gått upp flera kilon i helgen. På kvällen kom Jimmy hit och vi drack vin och spelade spel med mamma, pappa, Robin och Sofia fram tills tiotiden då jag och Jimmy bestämde oss för att cykla bort till Emelie. Väl hos Emelie blev det ännu mer vin och fest! En riktigt rolig kväll faktiskt :D Vaknade på söndagen med ett huvud tungt som sten efter allt vinande i helgen men det var det lätt värt ;D Jag och älsk solade lite i min trädgård och åt resterna från påskmiddagen innan han åkte hem. Framåt eftermiddagen bestämde jag och Sariis oss för att åka inlines moha, det var ett tag sedan och man är inte lika skillad längre men det funkade helt okej om man bortser från att ingen av oss fattar hur man bromsar (a) Det blev hur som helst ca 7 km åkta den eftermiddagen. På kvällen blev det grillning hemma hos Emelie tillsammans med Emelie, Sara, My, Fia, Anna, Jimmy, Peter, Jimmie, Annelie, Hanna, Simon och Malin :) Myspys! Det var min påskhelg det och den kunde inte varit mycket bättre! <3












Kommentarer
Postat av: Jimmy

Med andra ord.. En perfekt Påsk! :D <3 Love you honey! <3

2012-04-10 @ 21:45:19
Postat av: michaela

Precis! kunde inte sagt det bättre själv ;) love you too baby! <3

2012-04-10 @ 22:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0