tjugosjätteapril

Tudelu! Här sitter jag och väntar på att maten ska bli klar (a) Är galet hungrig då vi fick pannkakor till mat idag på jobbet .. snacka om att jag och Hanna blev besvikna när vi gått och fantiserat om den supergoda mat vi förhoppningsvis skulle få. Men nejdå, här håller vi oss till det traditionsenliga - pannkakor på torsdagar! Haha ;) Blir lite mumsigare mat nu ikväll, nämligen kyckling och pommes yihoo. Dagen på jobbet har varit bra med saker att göra hela tiden, utan stress! Precis så tycker jag om när det är, har man för lite att göra blir man uttråkad och seg och har man för mycket så blir man bara stressad så detta var en bra dag hihi. Är lite småtrött nu men ska direkt efter maten köra hem till baby för lite filmtittande, vi hyrde nämligen tre filmer i fredags som vi inte hunnit kolla klart på så ikväll är sista chansen innan de måste lämnas tillbaka. Imorgon ska jag förhoppningsvis in till stan en sväng med Arbana som är hemma till lördag wiho, har saknat henne <3 Nehepp, dags för mat!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Yääy Mys mys i mängder! :D Behövs alltid (a) <3

2012-05-02 @ 14:31:39
Postat av: michaela

jaaa! :D du är min laddare som fyller mig med energi genom mys :D <3

2012-05-03 @ 09:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0