Godmorgon : )

Måndag idag och jag har inte ett skvatt planerat?! Bara ytterst lite pluggande hemmifrån som kanske tar 30 min max. Vad mer ska jag hitta på då? Jag kanske borde träna lite, antingen crosstraining här hemma eller om jag tar mig ut på en powerwalk/löp-runda? Ja så får det bli! Får inte vara onyttig denna veckan eftersom helgen var superonyttig! Jag och babyboo fick för oss att beställa pizza halv tio på kvällen (en familjepizza) och det var ta mig fan den största pizzan jag någonsin sett! Så runt tiotiden tryckte vi i oss massa pizza + en två liters cola! ;o Och sen åt vi ävan pizza till sen frukost dagen därpå haha. Nu förstår ni varför jag måste vara nyttig i veckan va!? ;b Nepp nu är det dags att klä på sig träningskläderna och ge sig ut! PUSS! <3


Kommentarer
Postat av: Jimmy

haha får ändra våra dåliga vanor snart tycker jag ;) <3

2012-04-16 @ 19:52:10
Postat av: michaela

Ah! tycker jag med (a) <33

2012-04-18 @ 08:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0