april april

Helgen har varit super :) I fredags väcktes jag av att Lisa smsade och frågade om jag ville gå en sväng i stan och luncha vilket jag självklart ville, även Johanna kom in till stan och det slutade med att vi lunchade på Hello, solade solarium och även ute i några timmar. Hur skönt som helst var det och jag fick en hel del färg! :) På kvällen blev det bio med Jimmy och Sara, vi kollade på Wrath of the titans och den var faktiskt bra trots att det i vanliga fall inte är den typen av film jag gillar. På lördagen tränade jag lite här hemma då jag inte orkade ta mig till gymmet (a) all träning är bättre än ingen träning right? Jag tycker rent ut sagt att det är skitjobbigt att träna när man inte är på humör för det för minuterna känns som en hel evighet då och så var det för mig i lördags, 30 minuter på crossen kändes som flera timmar och jag var så uttråkad haha! x) På kvällen bjöd jag ut Jimmy på restaurang för att fira att han fått tag på ett jobb! :) Det blev på Fox and anchor och maten var supergod. Vi hade lite otur med platserna bara då vi först hamnade bredvid ett gäng män som satt och drack och pratade så högt att man inte ens hörde vad man tänkte och när vi fick byta bord hamnade vi bredvid två fulla damer som var sjukt pinsamma .. ramlade och hade sig klockan sju på kvällen ;s Som tur var så gick de innan vi fick in maten. Vi köpte med oss två filmer från hemmakväll och kollade senare på den ena hemma hos älsk, kommer inte ihåg vad den hette men någonting med future iallafall. Idag har vi spenderat mestadels av dagen i sängen och haft hur gosigt som helst, precis som det ska vara på en söndag! :) Nu ikväll har jag legat i soffan som en potatis och kollat på Top model och lite annat. Snart är det dags för sängen då jag ska möta Malin klockan 09.00 på gymmet imorgon för ett hårt pass innan skolan! ;)

Jimmys aprilskämt till mig: Älskling jag tror jag vill göra slut ...
Jag: Det vill du inte alls det, jag har koll på datumet så de så ;)


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Mysigt hade vi babe! :D .. och tack så mycket gumman! :* .. haha jaa du kontrade mig rätt snabbt där! :c ;) <3

2012-04-02 @ 18:31:33
Postat av: michaela

Ja hur mysigt som helst, som alltid! (a) hihi ja .. man skämtar inte om sånt min fis :D <3

2012-04-02 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0