10 april 2012

Här sitter jag, nyss hemkommen från Sara :) Vi har myst till det framför Top model finalen. För en gångs skull stod två tjejer som ser riktigt bra ut i final. Tycker ofta de envisas med att ha med någon knas människa som man inte ens förstår varför den är med, okej det där lät elakt men ibland undrar iallafall jag. På tal om att se bra ut så började min dag idag med träning tillsammans med Malin (a) det blev ca en timmes kondition och 20 min styrketräning. Bara måste komma igång ordentligt igen! Nu är det inte långt kvar till sommar och bikini och den tanken peppar mig hyfsat mycket! Är inbokad på två pass i slutet av veckan - Afro och Latin Jam - så då ska vi skaka av oss kalorier och fett! ;D Sa hejdå till min älskade Emelie idag efter att ha varit i stan med henne, Peter, Sara, My och Elin .. lika trist varje gång men förhoppningsvis kommer hon hem och hälsar på i Juni igen! :) Längtar redan (v.



Bjuder på en sjukt fräsig bild på mig och min pingla :D <3


Kommentarer
Postat av: Jimmy

bara träna på baby! <3

2012-04-16 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0